sobota, 7 stycznia 2017

Ogłoszenia- styczeń 2017.

Znalezione obrazy dla zapytania wiedźmin tablica ogłoszeń


Nie, to nie jest nagroda za głowę potwora.


Głównym celem dzisiejszym ogłoszeń jest zaprezentowanie nowo utworzonej strony na fejsbuku.

Jest to strona zachęcająca do lektury mojego bloga. Jest na niej możliwość pisania recenzji- więc wszystkich czytelników (kilku ich tam chyba jest) zapraszam do zrecenzowania booka. Oczywiście żadnej cenzury nie ma, a ja nie usuwam recenzji negatywnych, choć mnie kiedyś o to posądzono.

W niedalekiej przyszłości możecie się spodziewać 2. części recenzji Zwiadowców. Skupię się w niej przede wszystkim na bohaterach. Już się za nią zabrałem. Mam w planach  także napisanie recenzji książki Buntownik, autorstwa Julie Kagawa.

Jak wiecie, ostatnio została dodana strona Historia. Jest w niej krótki opis tego bloga. Zachęcam do zapoznania się z nią.

To chyba na tyle. Życzę miłego tarzania się w śniegu!

~Mati Ptaszyński


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ciemno wszędzie, głucho wszędzie. Co to będzie, co to będzie?